Bu arada bende kendi fikrimi belirteyim, bende senin gibi dün yenilenmiş telefon araştırdım. Sanırım bütçelerimiz de az çok aynı.
Hem yakın arkadaşlarımın telefonlarını kullandım hem araştırdım ve İphone 7 şu an alınacak bir telefon değil. Telefon çok hızlı ısınıyor ve hafif kasma sorunları oluyor. Bende vazgeçtim, eğer para ayarlayabilirseniz min İphone 8 veya 8 Plus alın daha alt seviyesine boşa para harcamayın.