Bu devlet bize neler neler dedi hocam. Valla öyle bir der ki hepimizde kuzu kuzu uyarız. Aşı olmayana kısıtlama getirmezse yine vakalar artınca tüm topluma kısıtlama gelecek. Kimse 21gun daha kapanmayı kaldıracak ekonomiye sahip değil, buna devlet de dahil.
Şimdi diyecekki aşı olmayanlar var işte bu yüzden ben kısıtlama getirdim.
Madem öyle adama demezler mi onca virüs ortamı varken neden kongre yaptın? Neden yabancı trusitlere kapıları açtın yurdum insanı yanıyorken onlar denizi girdi bizim insanımız güneş altında yandı sokağa çıkamadı ?
Neden bu sene sezonu yine açtın. Madem bu kadar açabiliyordun neden onca esnaf kapalı kaldı ?