Bizim işyerinde Sayın Müdürümüz(!) bugün 3 haftaya kadar aşıları olmayanları fabrikaya sokmam dedi.
Alnindan opmelik mudur. Kamusal alanda yasayip toplum sagligini hice sayan aksiyonlarda bulunanlar, toplumdan, topluluktan ya da kamusal alandan dislanmayla karsi karsiya kaldiklarinda tek secenekleri bu dislanmayi kabul etmek. Ozel kuruluslarin bunu yapmasini sonuna kadar destekliyorum. Cunku kirsalda yasayan, kente yeni gelmis bir toplum olarak egitimsiz, cahil ve toplum ve topluluk yasaminin ne oldugunu bilmeyen insanlarla dolu etrafimiz. Toplum sagligini ilgilendiren konularda dogru aksiyon almayi icsellestiremeyen herkesin en azindan ozellesmis alanlarda dislanmasindan ve bu sonuca katlanmadinlardan baska bir sanslari yoktur. Hicbir kurum kimseyi asiya zorlayamaz; oyleyse tek yol asi olmayanlarin dislanmasidir ve bu toplum sagligini dikkate alan her kurum icin bu da temel bi haktir.