Faiz 15 değil eğer bir kaç işlem yaptığınız bir bankadan en az 18 en fazla 19 oran alırsınız ve faiz hesabınız yanlış.Bileşik faiz olarak hesaplamanız gerekir.100.000 5 sene içinde 220 ile 240 bin arası çıkabilir.
Okuduğunuzu anladığınızdan veya okuduğunuzdan emin misiniz? Hangi birine ne yazacağımı şaşırdım. İlk mesajı tekrar okuyabilirsiniz, neden bileşik faiz hesaplamadığımı ve 18-19 almadığımı anlayacağını düşünüyorum. Eğer anlamazsanız yapabileceğim birşey bulunmuyor. Yorumunuz için teşekkürler.

İsterseniz alabilir ve hesaplayabilirsiniz yine dolar karşısında zararlı çıkacaksınız.