onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam iphone 7 zaten 2016 yılında piyasaya çıktı. 5 yıllık kullanılmış cihazdan ne kadar üstün performans bekliyorsunuz ki?
ona bakılırsa iphone x 2017 satışa konuldu. ikinci el piyasasında 11den aşağı telefon alınmamalı mı

clogens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlla iPhone diyorsanız bilemem ama
herkesin kendi fikri ama iphone benim gözümde sadece pişmanlık şuan Xiaomi kullanıyorum gerçekten çok fark var
android düşünmüyorum hocam sanal işlerimden dolayı iphone düşünüyorum teşekkür ederim

semihback adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
apple telefonlarda yeni cihaz çıkınca yavaşlatma var alsanız bile maksimin 1 sene kullanabileceksiniz sonrasında güncelleme ile yavaşlayacak
doğru diyorsunuz. bütçemi zorlayıp 8i deneyeceğim. umarım yavaşlama donma olmaz

mustafa1demir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bi zaman sonra donma geliyor ufaktan, iphone 7 çok net ısınıyor diyebilirim. Kamerası çok çok kötü değil, instaya story atarsın max. İlla iPhone alacaksan 7 alma derim.
8 ile ilgili düşünceleriniz nedir
teşekkür ederim