Hesap biraz yanlış olmuş gibi sanki hocam. Akbank ile çalıştığım için oradan biliyorum win win denilen bir hesabı var %16dan başlıyor faturanızı kiranızı yada herhangi bir para gönderimini de akbank hesaplarınızdan yaparsanız belirledikleri limitler dahlinde faiziniz %19a kadar çıkıyor. Ayrıca siz her ay ana para sabit kalacak şekilde hesaplamışsınız. Normalde faiz getirisi de her ay ana paraya eklenir o şekilde faiz hesaplanır. Benim hesabıma göre 228 bin küsür çıkıyor. Faizde risk yoktur getirisi de bellidir. Bu zamanda ticaretin de riski vardır diğer yatırım araçlarının da. Benim kendi düşüncem zor şartlar altında çalışarak birktirdiğim birikimim elimde enflasyona karşı erimemesi için garanti yatırım aracı olan faizi tercih ederim. Haramı günahı benim boynuma.