Kulaklığı bir süre ben de kullandım gerçekten sıkıntıları olan bir kulaklık. Çok fazla bağlantı kesiliyor, ses robotik gidiyor vs. Sanırım kronik sorunlar
Hocam kullaklik efsane sorunsuz emin ol Apple milyarlık kullakligindan kat ve kat iyi sorun benim telefonda ve sıfırlama yapamıyorum.