Avrupa insan hakları mahkemesine kadar giderim. Benim hak ve özgürlüğümü kısıtlayamazlar. Aşı olanlar neden korkuyor madem hala korkuyorlar aşı olmasınlar o zaman ayrıca aşının koruma oranı %65 kadar düşmüş aşıda bir işe yaramıyor toplum bağışıklık kazanana kadar böyle devam edecek aşı olmanın bir faydası yok.
Sağlık bakanlığı verileri ŞEFFAF şekilde açıklamadığı sürece hiç bir veriye inanmıyorum inanmayacağım. Virüsten öldüğünü iddaa ettiği insanların otopsi raporları neden yayınlamıyorlar yada neden otopsi yapılmıyor? hayatınızı yaşayın insanları zorlamanın anlamı yok. Virüs olduğuna dahi inancım yok denecek kadar az ÇİN 1 ayda bitiriyor ama dünyadaki diğer devletler bitiremiyor öylemi yersen.