o birileri galiba ben oluyorum istersen sana verileri güvenilir kaynaktan haberleri atarım. İsrail gibi ingiltere gibi ülkelerde aşılı vakalıların fazla olduğuna yönelik. Bu arada özgürlük siz başkasının özgürlüğünüzü kısıtladığınız yerde biter. Şu dediğiniz sosyal medyada yayılan kısıtlama haberleri yüzünden avrupanın yarısında insanlar sokaklara döküldüler. Aşı korur ben mesela 10 gün önce rapel tetanos aşımı oldum. Tarihleri geldiğinde diğer aşılarımıda olacam. Ama zırt pırt mutasyona uğrayan ( grip bile yılda en ağır basan mutasyona göre aşısı revize ediliyor) bir virüse 1 yıl önce geliştirilmiş acil onay almış bir aşıya güvenmemek benim hakkım. Hiç bir bilgim olmadığını benim farklı olan bakış açımdan çıkarttınız sanırım ama ne iş yaptığımı bilmiyorsunuz havadan lütfen bol keseden konuşmayalım. Demokrasinin sözlük anlamını bilmek onu yaşamak anlamına gelmiyor. Bunuda belirtir noktayı koyarım. Tabiki aşılı ve aşısızların farklı hakları olacak. Who nun açıklamasına göre delta için açıklaması çift doz biontech olanlar maske taksa bile işe yaramadığı yönde