Ben mi art niyetliyim bu konu açılmadan önce bile anlaşılabilir konunun nasıl gelişeceği, nasıl cevaplar alınabileceği, düzgün bir eğitim almış biri çok basit bi şekilde anlayabilir hangi amaçla açıldığını iki seçenek var ya bilinçli bi şekilde ya da bilinçsiz şekilde açtınız.
varsa forumda bi edebiyatçı okusun konuyu objektif şekilde yorumlasın
Ek olarak ben forumda tartışma çıkartabilecek her konunun yasaklanması taraftarıyım
Her tartışmayı kavga sandıkça 1 adım yol alamaz bu ülke. Gelişmiş toplumlar tartışa tartışa geliyorlar o seviyeye.