PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen toplumun çoğunluğu tercihi ile cevap vermiş tartışmalara. Bu bir tespit, kimseye zorla aşı olunacak diyen yok. Bir durum tespitini yorumluyoruz burada. Ama sizin gibi art niyetli birisi gelip konuyu sabote etmek için yok kutuplastırma vs 2 kelime yazarak bizim aklımızla alay etmeye çalışıyor.
Ben mi art niyetliyim bu konu açılmadan önce bile anlaşılabilir konunun nasıl gelişeceği, nasıl cevaplar alınabileceği, düzgün bir eğitim almış biri çok basit bi şekilde anlayabilir hangi amaçla açıldığını iki seçenek var ya bilinçli bi şekilde ya da bilinçsiz şekilde açtınız.

varsa forumda bi edebiyatçı okusun konuyu objektif şekilde yorumlasın
Ek olarak ben forumda tartışma çıkartabilecek her konunun yasaklanması taraftarıyım