laaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz de yazdığınızı ve benim yazdığımı anlayın düşünceye yönlendirme dedim, "Neticede demokrasi ile ve çoğunluğun kararı ile yönetilen bir ülke olduğumuza göre aşı olmayı tercih edenlerin çoğunlukta olduğu bir ülkede aşı olma olmama tartışmalarına en net cevap verilmiştir kanımca."
Aynen toplumun çoğunluğu tercihi ile cevap vermiş tartışmalara. Bu bir tespit, kimseye zorla aşı olunacak diyen yok. Bir durum tespitini yorumluyoruz burada. Ama sizin gibi art niyetli birisi gelip konuyu sabote etmek için yok kutuplastırma vs 2 kelime yazarak bizim aklımızla alay etmeye çalışıyor.