Sen önce okuduğunu anla bi. Nerede yazıyor kalanlar da olmak zorunda diye???
Siz de yazdığınızı ve benim yazdığımı anlayın düşünceye yönlendirme dedim, "Neticede demokrasi ile ve çoğunluğun kararı ile yönetilen bir ülke olduğumuza göre aşı olmayı tercih edenlerin çoğunlukta olduğu bir ülkede aşı olma olmama tartışmalarına en net cevap verilmiştir kanımca."