Aşı olanlar taşıyıcı olacak dünyanın bir çok ülkesinde ölenlerde çoğunluk aşılılar. Tabi aşıdan ölenlerde mevcut. Ama benim gördüğüm aşılılar artık bırakın mesafeyi maske bile takmıyor. Bir çok insanımız zaten maske mesafeyi bırakın bilinçsiz. El yıkamayı bilimiyoruz. Ben aşı oldum aşısızlar sokaga çıkmasın avm ye alınmasın kafası aynı bilinçsizlik madem aşı koruyor %80 öndeler zaten. Sanıyorlarmı sizce aşılılara bu salgın bulaşmayacak ve aşılılar arasında dalgalar olmayacak.Bu resmen bencilik demokrasi değildir. Aşı olmayan sokaga cıkamayacak ama tromboz problemi olan (pıhtı ihtimali) XXX teyze bankaya gidip emeklisini çekemeyecek. Ab de böyle bir uygulama yok. Maximum negatif testi isterler. Sanıyormusunuz yeni mutasyonlar çıkmayacak deltanın plusu çıktı 1 haftada. lamda diye yeni bir mutasyon çıktı. Virüsler bir vucuttan öteki vucuda geçerken bile kısmen bir önceki kişinin dna parçalarıyla yayılırlar. Ayrıca yazlık yerlerde gelen turistlerin %90 aşısız testle gelmişler ve mesafe maske hak getire konuştuklarımın cogunluğu aşıya inanmıyor. Bu arkadaşların söylediği bana incildeki şu babı hatırlatıyor.
Zengin köle yoksul özgür demeden herkese bir işaret yapıştırılıyor.Bu işareti taşımayan birşey satın alamıyor yada satamıyor.Bu konu bilgelik gerektirir.Anlayabilen canavara ait sayıyı hesaplasın.
17-18-19. bab
saygılar