Neyi kutuplastiriyormuşum pardon da. İsteyen olur isteyen olmaz Google'a ben mi dedim 130 bin çalışanına aşıyı zorunlu tut diye. Olanı ve olacağı konuşuyoruz. İnkar etmek kabullenmemek bu kaçınılmaz sonu degistirmeyecek malesef.
Açtığın konuyu okumadıysan bişey demiyorum, isteyenin olduğu aşıyı çoğunluk oldu kalanlar da olmak zorunda gibi bi düşünceye yöneltmeye çalışmak nedir?