laaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuyu açan kişinin de kutuplaştırmak için konu açtığını düşünüyorum aşı konuları yasaklansın artık iyice saçmalanmaya başlandı
Neyi kutuplastiriyormuşum pardon da. İsteyen olur isteyen olmaz Google'a ben mi dedim 130 bin çalışanına aşıyı zorunlu tut diye. Olanı ve olacağı konuşuyoruz. İnkar etmek kabullenmemek bu kaçınılmaz sonu degistirmeyecek malesef.