Bu hastalığın başka etkili bir korunma yöntemi yokken neden aşı olmuyor bu insanlar anlamış değilim. Maske ve Mesafe dışında (geçici çözümler) başka bir yöntem mi biliyorsunuz da aşı olmuyorsunuz gerçekten anlayamıyorum. Nisan ayında ağır bir şekilde bu hastalığı geçirdim gerçekten herksin kaldırabileceği bir durum değil neden yaşlı insanların hayatını kaybettiğini başıma gelince daha iyi anladım. BioNTech aşısı %95 oranında bu hastalığa karşı etkili düşünmeye gerek yok.