Aşı olun sloganı kadar aşı olmayın sloganı da aynı derecede saçmalık, bunu baştan belirteyim. Lakin bilhassa ülkemizde aşı süreciyle ilgili şeffaflık yetersiz.

Aşılı ile aşısız arasındaki hastalık seyrine ilişkin çok net bilgiler yok.

Aşı olup da yan etki yaşayanların hangi oranda hangi yan etkileri yaşadığını ve bu etkilerden dolayı hastanelik olanların sayısı, bu etkilere bağlı ölümlerin sayısı... Uzar gider...

Sizce bu veriler çok uç veriler mi? Gayet dümdüz paylaşılması gereken veriler.