Kendinizi risk altında hissediyorsanız aşı olmazsınız. Devlet de diğer vatandaşlarını riske atmaz aşısı olmayanı uçağa havaalanına almaz. Herkes kendi riskini düşünmek zorunda siz nasıl kendi sağlığınız için aşıdan kaçıniyorsanız devlet de aşı olan çoğunluğun sağlığı için gerekli önlemleri alacaktır. Hepimizde bunlara paşa paşa uyacağız.