Merhabalar,

Arkadaşlar ben doğuştan beri kalp hastasıyım. Bazı kalp hastalarının kovid aşısından vefat ettiğine şahitlik ettim ve haber sitelerinde de bu konu hakkında birkaç haber var. Şahsen kendi doktorum zatürre aşısına bile izin vermiyordu. Ortada kendi canım söz konusu. Kimse canını çöplükte bulmadı. Bu konuyu açmamın asıl sebebine gelelim. Şimdi bilindiği üzere yurtdışına çıkışlarda ve ülkemizde aşı olmayanlara hayati kısıtlamalar söz konusu ediliyor. Doktoruma daha sormadım. Olamayacak durumda isem nasıl bir yol izlemeliyim? Ülkemizdeki hayati sınırlandırmayı geçtim. Yurtdışı çıkışında sıkıntı yaşamamak adına bu olaya nokta koymak istiyorum.

Teşekkürler.