Hocam bi nevi hayatı öğrenmek istiyorum. Yani toz pembe olarak büyümek istemiyorum. Bu yüzden de istekli olduğumu söyleyebilirim. Hem okumak hem çalışmak ( yarı zamanlı dahi olsa) istiyorum. Bu ikisini de birlikte yürütebileceğime inanıyorum. Son olarak dediğiniz mantıklı ama verdiğim CV'yi takan olacak mı? merak ediyorum. Çünkü geçen forumda bir konuda "artık CV'den çok referansla işe alıyorlar" diyen birisini görmüştüm ( yanlış hatırlamıyorsam).
Denemekten kime zarar gelir☺