Merhaba,
Madem bu kadar isteklisin, CVni 150-200 yaprak çıktı alıp hedef bölgende dağıt. Dijital dünya.. henüz çoğu firma bakkal defteri usulü çalışıyor, git onlara kağıt ver
Hocam bi nevi hayatı öğrenmek istiyorum. Yani toz pembe olarak büyümek istemiyorum. Bu yüzden de istekli olduğumu söyleyebilirim. Hem okumak hem çalışmak ( yarı zamanlı dahi olsa) istiyorum. Bu ikisini de birlikte yürütebileceğime inanıyorum. Son olarak dediğiniz mantıklı ama verdiğim CV'yi takan olacak mı? merak ediyorum. Çünkü geçen forumda bir konuda "artık CV'den çok referansla işe alıyorlar" diyen birisini görmüştüm ( yanlış hatırlamıyorsam).