mysoftware adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O zaman 80 e anlaşalım ? Kargo ücretini de ben öderim. 🙂
Hocam bana 100 lazım be sana daha sonra bir hediye yollarım olmaz mı ?