sezgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Risk bize ait çalışıyoruz. Ön cam değişimi 200TL.
Teşekkürler. Eskişehir deyim hocam. Orada olsam gelirdim. Kargo ile telefonsuz kalırım olmaz o da.