beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kazanamazsınız, neden ?
böyle bir başlık görüyorum iş verenim, kişinin amacı 2500 e ulaşmak bana şirketime ya da işime katkı sağlamak değil.
2500 ü alıp yoluna bakacak, iş olmuş harika sonuçlar elde edilmiş kötü olmuş falan umrunda da olmayacaktır.
1 günlük 1 iş de 2500 lira da alamayacağınıza göre bu para için 1 ay da çalışmazsınız.

para kazanmak bir sanattır nasıl kazanabileceğinizi bilmiyor iseniz konu açıyor iseniz zaten kazanamazsınız. Kazanmak zaman alan ve emek isteyen bir daldır. Zamanla kendinizi geliştirecek ve kazanmayı hak edeceksiniz.
Sosyal mecralar falanca ülke de 1 saatte 100 dolar veriyorlar gibi yalan yanlış bilgiler ile dolu olduğu için herkes para kazanmayı çok üst düzey kolay bir iş sanıyor.
bol kazançlar dilerim
Merhaba, ben parayı kazandıktan sonra iş veren'de kabul ederse zaten her zaman devam ederim, para için değil , gelişmek için çalışırım ve çokta çalıştım ancak şuanda çok acil ihtiyacım olduğu için para lazım neden'mi ? Açık Konuşucam Telefon Almam Gerek Çünkü Sosyal Medya Üzerinden Gelir Sağlarım ve bu yüzden telefon veya bilgisayar olmadığı için yapamıyorum yanlış bir konu açtıysam özür dilerim, ama açmadığımı düşünüyorum.