SuleymanCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bizim milletimiz ölücü 10 liralık ürünü 11 liraya satmayı çok seviyorlar a şahsı 16 liradan koyuyo b şahsı görüp 14 liraya çekiyo c şahsı görüp 12 liraya satıyo sonra bir battal gazide gelip 11 liraya koyuyo bu yüzden türkiyede eticaret sistemi çok saçma bir şekilde ilerliyor.
katılıyorum size ölücü ve pilot eğer pazarlık sistemi olsa e ticarette 11 tllik ürünü 9 a indirirlerdi kesin