bu e-ticaret işinin ileride sadece üretici bazlı olacağını çok iyi biliyorum. Haddinden fazla xml bayilik ile ürün girişi var. benden size tavsiye siz bir ürün üretin .
katılıyorum böyle bir imkanınız varsa kesinlikle bunu yapmalısınız yoksa ürün başı 1tl kazanmakta(!) sizi kurtarmaz