bizim milletimiz ölücü 10 liralık ürünü 11 liraya satmayı çok seviyorlar a şahsı 16 liradan koyuyo b şahsı görüp 14 liraya çekiyo c şahsı görüp 12 liraya satıyo sonra bir battal gazide gelip 11 liraya koyuyo bu yüzden türkiyede eticaret sistemi çok saçma bir şekilde ilerliyor.