Getir ve Yemek Sepetini çok sık kullanırdım trendyolu henüz denemedim. Bir kaç tane dükkanı olan abimden duyduğum kadarıyla insanların getir ve trendyolu tercih etmesinin sebebi ilk yıla özel komisyon almamasıymış yemek sepetinde bu durum çok yüksek olduğu için restoranlar kapanma sürecinde sürüm için açık tutuyormuş. Artık bir çok dükkan yemeksepetinde fiyatları şişirip getir ve trendyola ağırlık veriyorlar.
Sahibinden, hem fiziksel olarak emlakçılar, galericilerle iletişimi yüksek hemde Türkiye'nin en çok ziyaret edilen sitelerinden bir tanesi. Ciddi rakip çıkabilmesi için bu kadar süre verilen iletişim, bilinirlik 2 yıl için imkansız bir süre. Aşağıdaki görsellere bakarsanız trafiğin %60'ın siteye doğrudan geldiğini de göreceksiniz. Biraz araştırma yaparsanız bunun olağanüstü yüksek bir değer olduğunu göreceksiniz. Ve alışkanlıklar kolay değişmez. 😉
Şöyle ki, sahibinden yaklaşık 5 yıldır büyük bir marka, daha öncesinde sahibindeni kullanan vardı evet ancak genel olarak konut ve vasıta tercih edilirdi. İşin içine bayilik sisteminin girmesiyle çok farklı bir boyuta taşındı, şuan da hemen herkes sahibindene bir şey almayacak olsa bile girip bir şeylere bakıyor ben bir şey alıp satmıyorum ama günde en az 30 defa giriyorum