ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnşallah aradığınız parayı bulursunuz ancak canlı destekte yazım kurallarının önemli olmadığını kim söylüyor. Şahsen ben bir yerden hizmet alacaksam öyle saçma sapan yazım yanlışları ile dolu ne dediği zor anlaşılan bir temsilciye sahip firmayı tercih etmem. Sonuçta tek alternatif kendileri değildir. O yüzden öncelikle şu düşünce yapınızı değiştirmenizi tavsiye ederim.
lookout adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence ilk olarak her kelimenin ilk harfini büyük yazmaktan vazgeçerek başlayabilirsiniz.
Düzgün konuşmayacağım demedim.