Merhaba konu ile alaka şöyle soylim sabit twetinizi sabitten alırsanız yada herhangi bir twti sabite alırsanız Rt düşer yada kullanıcıyi sessize alirsaniz retweet yaptığınız silinmiş twitler düşer hiç biri olmuyorsa hesabı 5 dk dondurup açın