Başlığı görünce övmeye gelmiştim ama yukarıdaki yorumlar şaşırttı, çekindim açıkçası. Ama yine de deneyimimi paylaşayım:
Sayısal çıkışlı biri olarak, 2013'te şansımı denemek için TM'den de sınavlara kayıt yapmıştım. Sıfır bilgimle, Doping Hafıza aracılığıyla Türk Dili ve Edebiyatı için 56 soruda yanlış hatırlamıyorsam 23-24 net çıkartmıştım. Bana yeterli bir netti fakat kendi alanımda daha iyi başarı elde edip sayısal bir bölüm kazandım, okudum.
2013'teki sistem ile bugünki sistem birbirinden farklı gördüğüm kadarıyla.
Birde ben aynı eğitimi üst üste 2 hafta aldım, bilerek etki bırakması için.
Şu anki sistem sanırım online ve sadece Türk Dili ve Edebiyatı değil diğer derslerde de mevcut.
İlk kullananlardan biri olarak ben memnundum, tavsiye de ederim.