Şahsen ben araç almaya kız arkadaşımla gitmem eşimle de çünkü ne olacağı belli olmaz . Yanınızda arabadan anlayan birileri ile gitseniz daha iyi olur . Çünkü bazen gidiyorsun araç dediği givi olmuyor veya başka tatsızlık oluyor veya alıyorsun yolda dökülüyor araç karizma yerle bir olabilir 🙂
Orada tanıdıklarımiz var hocam onlar gelene kadar dışarıda dolaşmayalm maksat o yüzden 4 5 konaklama yeri arıyoruz