Kuşadası didime göre daha iyidir. Didime hiç gitmedim fakat son yıllarda Didim yazlık anlamında çok önerilmiyor
kuşadası hep rüzgarlı ve genelde soğuk. didim daha iyi ama o da çok kalabalık ve kirli. bir zamanlar didimde ingilizler doluymuş tüm ecnebiler yazlıkları satıp aşağılara gitmişler. dalyan civarları bence en iyi yer yşamak iin.
benim hayalim 2bin metrekare içine ev yapmak ama o da çok hayal. ya çok kenarlarda olmaya razı olacaksın ya da 300 metrekare içinde yapacaksın ama tam huzurun olmayacak.