ismailimal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam kaç kere açtım şu şekilde örnek:
-Canlı Destek

-Tickets Kontrol

-Apı Kontrol
……. diye
Hocam insanlar işçi alırken paraya ihtiyacı varmış, alayım da sevinsin gariban şeklinde bakmıyor. Siz yeteneklerinizi ve daha önceki iş tecrübeleriniz varsa bunları sunarsınız. Sonrasında iş veren taraf karşısı olduğu için eğer ihtiyacı varsa işe alınmanız için size ulaşır. Resmiyete dökülebilmesi gibi gerekliliklerden yaş da bir gereklilik olabiliyor kısa dönem olmayan işlerde. Ve unutmamak gerekir ki siz konu açtınız diye kimse sizi işe almak zorunda değil, talipli çıkması garanti falan da değil.