Herkese merhabalar, bir inşaat firmasında teknik personel olarak çalışmaktayım. Benim sormak istediğim, yapmış olduğumuz konutları yurtdışı müşterilerine nasıl satabilirim? Hangi kanalları kullanabilirim? Bu konuda bilgisi olan arkadaşlar varsa yardımcı olursa sevinirim