Merhaba arkadaşlar dün PM kutumu temizledim.
İçerisinde bulunan bir adet mesajı silmeyecektim unutup onuda silmişim. Nasıl geri getirebilirim ? Moderatörlerden rıca etsem geri gelir mi ?