Rekabetin olması iyi oluyor kampanyalar artmaya başladı.
-Trendyol yemek go ile hızlı getiriyor
-Getir kampanyaları takip edince iyi oluyor.Ama restorantlar alt limitleri gereksiz şişiriyor getir önlem almıyor (aynı firma trendyolda 20 lira alt limitli yemek sepeti 10 lira getirde 60 lira gibi)
-Yemeksepetinin en büyük artısı kampanyalarını/jokeri ayırmıyor yemek kartı - nakit-online ödeme diye kullanmaya izin veriyor. Yemek kartım dolu olursa ordan söylüyorum