laaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayt yerleştirme puanı çıkmamışsa yazamıyorsunuz diye biliyorum ham puanlarda 180 barajı vardı ben öyle hatırlıyorum
Evet sağda yerleştirme sırası ve puanı çıkmadığında baraj aşılmamış oluyor diye biliyorum