Takipteyim babamı götüreyim.
bulduğum kişileri söyliyim size hocam yardımcı olabilirsem ne mutlu bana
10-15 sene geçmişi var mı ki ülkemizde kayropraktik'in.
Algılardan belkide böyle düşünüyorum, 10-15 sene önce tüp, yağ yoktu zannediyorum ben.

doğru diyorsunuz aslında, genel olarak eğitimini yurtdışında alan orada çalışıp gelen var ya da eğitimini yurtdışında çalışıp yine yapan var ama tecrübeli bulmak ülke de zor.
İstanbul da 10 15 yıllık tecrübeye sahip kayropraktik uzmanı yok ama en iyilerini sana söyleyebilirim.
Reşat Coşkun, Mehmet Toprak manuel terapi ve diğer alanlar dersen Türkiyenin en iyi fizyoterapist ve osteopatlarından Mehmet Ünal derim.
mehmet toprak 3 yıllık tecrübesi var yok arası hocam ve sosyal marketing alanın da iyi hocam isminin bilinmesi bu ayriyeten., açıkcası reşat coşkuna bakmadım ona da bakacağım şimdi.. mehmet ünal için de bakacağım teşekkür ederim.