AÖF'de 4 yıllık bir bölüm yazabilir miyim ben şimdi? 6 yıl sonra sınava girdim rastgele.
Benimde ayt puanım çıkmamış. Bende merak ediyorum bu konuyu
Ayt yerleştirme puanı çıkmamışsa yazamıyorsunuz diye biliyorum ham puanlarda 180 barajı vardı ben öyle hatırlıyorum