dgnbatuhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani bir tane mi hesabı oluşturup kendiniz bu işlemi neden yapmıyorsunuz anlayamadığım kısım bu, mi hesaplarında senkronizasyon vs kullanıldığı için çoğu insanın hesabında kişisel bilgileri olacağından vermeleri biraz zor olur.
Yeni mi hesabı denedim olmuyor.Vermesi şart değil uzak bağlantı ilede atabilir yeterki sorunum çözülsün
Aşağıda aldığım hataların resmini atıyorum.