Yani bir tane mi hesabı oluşturup kendiniz bu işlemi neden yapmıyorsunuz anlayamadığım kısım bu, mi hesaplarında senkronizasyon vs kullanıldığı için çoğu insanın hesabında kişisel bilgileri olacağından vermeleri biraz zor olur.