Zyklon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bakis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bunlar ise yaramaz. ice cool bişi vardi onu kullanmak lazim
bakis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
RDP cok kasiyor. sen bilirsin.
Dreko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şöyle bir fanlı kutu alabilirsiniz. Isınma konusu için
Teşekkür ederim 🙏🏻 😊