valla çok sipariş veren biriyim bende aynı şeyi düşündüm geçen ay.
getir yemek kullanmaya başladım ama bir sorunda iletişimdeki zayıflığından dolayı bıraktım.
şimdi bedava kupon veriyor nasıl sinirlendiysem yine vermiyorum.

yine şu an en iyisi yemeksepeti bence . ama mutlaka ciddi zarar gördü ileride işi zor bence