Konu
R10 Buluşma Hakkında Sorum Var
27-07-2021, 19:14:00
#1
numanenes
Cyber Security
@
Coşkun Çetin
; özelden yolladım formu ama doldu mu acaba buluşma için limit bursadan 3 arkadaş gidicektik birde listeye giren olursa bursadan gitmek isteyen onu alıcaktık toplam 4 kişi kontenjan doldu mu bilgisi olan varmı