Dreamer_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam izlediğim videoyu,2. izlediğim videoya yönlendirmedi diye,video izledim şeklinde onay verip sayfayı yeniledim tekrar videoların olduğu ekrana girdim.Şimdi ilk izlediğim videoda sayilmamiş gözüküyor.İzliyorum gene saymıyor onay ekranı çıkmıyor bu seferde.Napmak gerek ?
yukarıda arkadaş ileri sarılıyor kabul ediyor demiş ama ben hiç öyle olduğunu görmedim bugüne kadar. Her videodan sonra onaylaman lazım sarı yıldız işareti çıkıyor eğitimi tamamla gibi bir buton çıkıyor şuan çok net hatırlamıyorum ama, o şekilde bütün videoları tamamlayarak her bölüm sonundaki sınavlara ulaşılabiliyor hocam. Ben bir çok sertifika aldım eşime ve başkalarına da, hepsinde de bu şekildeydi sitenin ilerleyişi.