yunuschavo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar vakit ayırıp yardımcı olursanız çok sevinirim. Ücretli grafik işleri bölümünde konu açmak istiyorum fakat 5 ticaret puanı istiyor ben konu açmadan nasıl ticaret yapabilirim ?
Merhabalar forumdaki 1 ay üyelik yaşı ve en az 5 olumlu ticaret puanı kuralının getirilmesindeki sebep foruma giriş yapan sizler gibi yeni ve tecrübe edinecek olan kullanıcıların forumu tanıması , içerideki işleyişi '' foruma zarar değil katkı sağlayacak '' şekilde öğrenmesi adınadır.

Forumda iş verenler kategorisi : https://www.r10.net/is-verenler/
Forumda konu açmadan 'da açan alıcılara yazarak ticaret sağlayabilir 5 ticaret puanı referansınızı tamamladıktan sonra kendi satış konunuzu aktif edebilirsiniz. Yada sizlerde farklı satıcılardan ihtiyacınız olan şeyleri satın alarak tamamlayabilirsiniz bunu.