Fertig adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Korkumu yendim hocam bir nevi. Görüşme sağlayıp gün alacağım. Özel de yaptıracağım ben.
Ben iğne bile olamayan biriyim aşırı korkuyordum hatta damar yolunu bile gece açtırmadım ameliyat masasında taktırdım doktor çok önemli kapalı burun ameliyatı olma imkanın varsa kapalı burun ameliyat ol gerisi hani ağrı sızı için asla asla korkma hiç bişi yok ameliyat sonrası ananas mutlaka ye ödem için unutma sakın 1 ay ileri götürür seni ödemde ben yemedim pişmandım buz bol koy ilk 3 4 sık yap çok uzun değil ama sık olsun