Merhaba.
Çok alakasız olacak fakat Unity ile oyun yapımına kolları sıvadım. Kendim öğrenmek istiyorum görsel öğrenim gücüm daha iyi. Bunun için öneriniz var mı? Ek olarak 6 yıldır sektörün içerisinde olan birisi olarak ünlenmiş, çok oyuncusu olan bir oyun yapmayı başarabildiniz mı acaba?
Sorma amacım çok mu yüksekten uçuyorum diye merak